spnv1c

idag när jag satt och filosoferade kom ja på en grej! :P
det är 22 skoldagar kvar till sommarlovet. och flera av dom kommer vara typ :
nu ska vi städa ur skåpen/klassdag/nu ligger vi och sover på lektionerna för vi har inget annat att göra.
bara 22 dagar! sen kommer jag aldrig gå i min klass längre!
ettan har gått jääävligt fort, speciellt vårterminen. det kommer känns galet konstigt att lämna skolan och veta att jag inte kommer komma tillbaka där på mer än ett år.
lovely & crazy!
jag trivs very mucho i min klass & jag kommer sakna dom sen när jag flyttat. men jag kommer ju trots allt tillbaka efter ett år, och sen när min dear klass står där och ska ta studenten har jag ett år kvar. joooligt! haha




Kommentarer
Postat av: Anonym

i'll miss u! som faaaaaaaan

2009-05-10 @ 19:07:10
URL: http://johannawadsten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kommer sakna dig KLAAAAAARAAA! Tiden går fort.

2009-05-11 @ 18:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0