tjaaaaaafan!

va precis gurkan livs (♥) och skulle köpa nått gött. det blev 2 liter cola...
det va inte meningen så! de va meningen att ja skulle köpa nått gott & nyttigt.. men med en sån stressad personal så vart det så att jag bara tog nått som låg nära till hands. och, vilken överraskning va de cola.. he he , & det fanns ingen mindre flaska än 2 liter heller. haha  TOPP!



så nu kommer jag iaf överleva ett bra tag framåt!
& snart är det tillbaka till plugget också!
än så länge har jag hunnit med att .. skriva en lista på allt jag måste göra. och den blev jävligt lång!
ciao bellas!

Kommentarer
Postat av: johanna

ååååååååååh

2009-05-08 @ 16:23:32
URL: http://johannawadsten.blogg.se/
Postat av: maria

åååh NAJS! (men blee med light? vafan... har du blivit nyttig under tiden jag vart borta...? :'() hihihihiih , beeeeeeebo <3

2009-05-08 @ 16:23:54
URL: http://mthuree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0